Agencja UNIQUE ONE organizuje loterię dla Majonezu dekoracyjnego WINIARY w sieci sklepów Biedronka

Marka WINIARY (Nestlè Polska) powierzyła agencji UNIQUE ONE całościowe opracowanie akcji promocyjnej dotyczącej Majonezu dekoracyjnego Winiary w sieci sklepów Biedronka pod hasłem „Bądź przy kasie!”.
O autorze
1 min czytania 2020-11-23

Ogólnopolska promocja zorganizowana przez agencję UNQUE ONE obejmuje całą Polskę i dotyczy Majonezu dekoracyjnego WINIARY (wszystkie pojemności dostępne w Biedronce: 500 i 900 ml). Przyjmowanie zgłoszeń do loterii rozpoczęło się 23 listopada i potrwa do 18 grudnia 2020 roku.

Aby wziąć udział w loterii należy jednorazowo kupić produkt promocyjny – Majonez dekoracyjny WINIARY i wysłać SMS pod numer 70866, w treści wpisując numer ze swojego paragonu fiskalnego. Konsument od razu dowiaduje się, czy wygrał nagrodę dzienną w postaci e-kodu do Biedronki w wysokości 50 zł. Codziennie do wygrania jest 20 e-kodów o wartości 50 zł, a łączna pula nagród dziennych wynosi 520. Przewidziane zostały również nagrody tygodniowe w wysokości – 10 000 złotych (łącznie 4 nagrody tygodniowe).

Należy zachować wszystkie zgłoszone paragony. Regulamin loterii dostępny jest na stronie www.uniqueone.pl oraz www.winiary.pl. Loteria skierowana jest do osób, które ukończyły 18 lat.

Agencja UNIQUE ONE odpowiedzialna jest za koncept kreatywny, organizację i obsługę loterii. Loterię wspierają działania reklamowe w social media, telewizji oraz w aplikacji Blix. Zakup mediów powierzono UM Thrive.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj