Kampania A co gdyby? z Januszem Chabiorem przygotowana przez 180heartbeats dla OLX otrzymała Best of, główną nagrodę w kategorii Communication. W sumie 180heartbeats nagrodzono 20 mieczami za kampanie dla sześciu klientów agencji. Oprócz A co gdyby?, którą nagrodzono także podwójnym złotem, potrójnym srebrem i brązem w Communication, jury KTR wyróżniło także podwójnymi złotem, srebrem i brązem Mobilną Mapę Smogo!wą Warszawy dla innogy Polska. Brązowymi mieczami nagrodzono Zero Emission Store innogy Polska, Clothes reborn with Pride dla Zalando, The Lockdown dla Teatru 21, Burger King Chicken Fries Encrusted with Crystals from Swarovski oraz Zdarzyło się najlepszym OLX.
Już po raz drugi marka, z którą pracuje 180heartbeats + JUNG v MATT, otrzymuje także tytuł Reklamodawcy Roku. W 2019 tytułem tym wyróżniono Ben Jerry’s.
Zobacz również
– Niesamowicie cieszymy się z faktu, że jesteśmy nagradzani wraz klientami. To dzięki ich zaufaniu, odważnym briefom, chęci tworzenia ekscytującej komunikacji marki i wpływania na postawy społeczne. Za sukcesem stoi także zaangażowanie naszego zespołu, a nie jesteśmy dużą strukturą. Od lat agencja to około pięćdziesiąt osób, co w kontekście samych nominacji, pokazuje jaki ogrom pracy wykonaliśmy. W tym niełatwym dla branży roku, kiedy jako branża borykamy się z wieloma ograniczeniami, udało się osiągnąć wyjątkową synergię wszystkich zespołów i kompetencji 180. Oprócz kreacji, również osób odpowiedzialnych za strategię, prowadzenie projektów, technologię, design, media społecznościowe, PR, eventy. Holistyczne podejście pomaga nam znaleźć nowe świeże spojrzenie na marki. Dostrzec coraz istotniejszy dla komunikacji kontekst kulturowy, podążać za rozwojem nowych technologii i łączyć je umiejętnie wpisując w potrzeby konsumentów – mówi Marcin Gaworski, chief executive officer & partner 180heartbeats + JUNG v MATT.
Zgodnie z konsekwentnie kształtowanym profilem 180heartbeats +JUNG v MATT, chce rozwijać portfolio kampanii, które mają mocną, wpisaną w markę i rezonującą społecznie ideę. Agencja została za to doceniona nie tylko w KTR, ale również na arenie międzynarodowej – m.in. tytułem 10. najlepszej niezależnej kreatywna agencji na świecie Cannes Lions 2019.
W sumie w tegorocznej edycji Konkursu KTR o nagrody rywalizowało 1371 zgłoszeń – dla porównania w 2019 było 1260. O 20 proc. wzrosła także liczba zgłaszających. Jurorzy KTR 2020 oceniają, że już nominowane kampanie należy traktować jako benchmarki na polskim rynku.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing