Blisko 10-letnie doświadczenie Lidii Miler obejmuje zarówno współpracę agencyjną na stanowisku Content Designera (agencja The Nets), jak i prace po stronie klientów (Pixelate Ventures, Nazwa.pl, Czerwona Maszyna).
Lidia posiada doświadczenie w tworzeniu różnego rodzaju treści promocyjnych i informacyjnych, przeznaczonych na strony klientów oraz publikowanych w mediach społecznościowych. Zarządzała również treściami na stronach dużych marek, takich jak Unilever czy Nazwa.pl.
Zobacz również
W SEO4.net Lidia będzie odpowiadać za przygotowywanie oraz realizację strategii content marketingowych dla wybranych klientów, analizę treści na stronach www oraz copywriting.
Dawid Łabno, rozwijając ścieżkę kariery, przeszedł przez stanowiska związane stricte z działaniami Public Relations (Węc Public Relations), organizację eventów, a także pracę jako Content Marketing Specialist dla e-commerce.
Z uwagi na techniczne wykształcenie oraz doświadczenie w obszarze e-commerce, Dawid zajmie się w SEO4.net przede wszystkim obsługą klientów technologicznych oraz pracą przy projektach związanych z budową widoczności sklepów internetowych o dużym wolumenie produktów.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Dawid posiada także spore doświadczenie w obsłudze profili firmowych oraz prowadzeniu kampanii w social mediach. Wraz z przyjęciem go do zespołu, agencja SEO4.net otwiera się na nowe możliwości współpracy z klientami, którzy poszukiwali kompleksowej obsługi – pozycjonowania, działań content marketingowych i marketingu w social mediach.
Słuchaj podcastu NowyMarketing