Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy?

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Świąteczne murale Empik Foto

Serwis Empik Foto zrealizował dwa spektakularne murale w Warszawie i Gdańsku. Świąteczna komunikacja jest prowadzona na ścianach należących na stałe do portfolio Braughman Group Media.
O autorze
0 min czytania 2020-11-27

Platforma Empik Foto umożliwia m.in. stworzenie trwałej i w pełni spersonalizowanej książki z najcenniejszymi fotografiami. To właśnie Fotoksiążka, zawierająca unikatowe elementy fotorealizmu, jest głównym elementem w 100% ręcznie realizowanych malowideł.

Murale o łącznej powierzchni ponad 200 m2 są kluczowym elementem kampanii Empik Foto w przestrzeni miejskiej. Nad ich realizacją pracowała grupa 8 artystów Braughman Group Media. Malowidła są zlokalizowane przy Stadionie Narodowym Warszawie (Rondo Waszyngtona) oraz przy Galerii Przymorze w Gdańsku (ul. Chłopska).