Ponownemu otwarciu sklepów stacjonarnych znanej sieci z meblami i dekoracjami do aranżacji wnętrz towarzyszy premiera nowej historii telewizyjnej z udziałem Ambasadorek marki – Małgorzaty Sochy i Ewy Kasprzyk. Akcja kolejnego z serii spotów z perypetiami Synowej i Teściowej przenosi widzów z przestrzeni domowej do salonu Agata, a konkretnie do działu dekoracji i oświetlenia, w którym rozmowa o zaginionej żyrafce – prezencie od Teściowej – prowadzi niespodziewanie do… zakupu pięciu nowych, stylowych lamp. Zabawną reklamę, którą podobnie jak całą kampanię „Dla synowych, dla teściowych, dla każdego” przygotowała agencja PZL, zobaczyć będzie można już od soboty w telewizji i Internecie. Nowa historia marki pojawi się również w radiu, a także na nośnikach OOH i w prasie. Spoty zobaczyć będzie można od soboty – towarzyszy im akcja promocyjna na wszystkie produkty w ofercie marki „20 rat 0% bez dodatkowych kosztów albo rabaty do 20%”, która potrwa do 20 grudnia.
Mega Rabaty na Black Weekend
Zobacz również
Kolejny rok z rzędu Salony Agata przygotowały też wyjątkowe rabaty dla Klientów z okazji Black Weekend. W piątek (27.11) w kanale online oraz w sobotę – także w ponownie otwartych sklepach (28.11) – dziesiątki mebli i dodatków można zakupić z Mega Rabatem – 30% i więcej. Akcji towarzyszy dedykowany spot, który przez okres trwania promocji będzie emitowany w telewizji i Internecie.
– Historie w ramach platformy „Dla synowych. Dla teściowych. Dla każdego.” są lubiane przez naszych Klientów. Zarówno te, które można oglądać w telewizji, jak i stories dostępne w naszych kanałach społecznościowych. Wiele osób, mając w pamięci pierwszy spot z Ewą Kasprzyk i Małgosią Sochą, do dzisiaj zadaje pytanie „a gdzie żyrafka od teściowej?”. Nawiązując do tego pytania powstała nowa historia, w której synowa po raz kolejny próbuje wybrnąć z niewygodnej rozmowy z teściową. To pierwszy spot z nowymi bohaterkami, którego akcja dzieje się w naszym salonie. W okresie, kiedy nasze sklepy ponownie zostają otwarte, spot jest zaproszeniem do inspirujących zakupów, oczywiście przy zachowaniu wszelkich zasad bezpieczeństwa – komentuje Krzysztof Wadas, dyrektor ds. marketingu Agata S.A.
Bezpieczne zakupy w sklepach stacjonarnych
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Jeszcze w piątek, zgodnie z obostrzeniami, klienci dokonają zakupów w sklepie internetowym agatameble.pl, a także skorzystają z opcji zakupów telefonicznych i poprzez wideorozmowę ze sprzedawcą – natomiast już od soboty sklepy sieci zostaną ponownie otwarte. Marka zadbała o zachowanie najwyższego rygoru sanitarnego w placówkach. Klienci podczas zakupów zobowiązani są do zachowania dystansu minimum 2 metrów od innych osób, regularnej dezynfekcji rąk, a także noszenia maseczek, o czym informowani są za pomocą komunikatów głosowych oraz plakatów. Ograniczono również liczbę osób w obiektach do 1 osoby na 15 metrów kwadratowych. Ponadto, marka zachęca do dokonywania płatności kartą, ograniczając wymianę gotówki i korzystanie z banknotów.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– Nasi pracownicy zostali objęci procedurami i przeszkoleni z zasad dotyczących pracy w czasie epidemii. Ponadto zgodnie z rozporządzeniami rządowymi, w obiektach wyłączono z użytkowania powierzchnie rekreacyjne dostępne w części salonów, jak np. bistro czy kącik zabaw dla dzieci. Zdrowie i bezpieczeństwo pracowników oraz klientów są dla nas najważniejsze, dlatego wszystkie zasady bezpieczeństwa wdrażamy z należytą starannością. Cieszymy się, że ponownie możemy zaprosić klientów do naszych salonów – komentuje Przemysław Gurban, dyrektor operacyjny Agata S.A.