Działania reklamowe w sieci wyszukiwania dla GOG.COM, za które odpowiedzialny jest Bluerank, prowadzone są w Polsce oraz na kilkunastu rynkach zagranicznych.
– Ten rok jest dla nas szczególny, bo tradycyjnie gorący w branży cyfrowej okres przedświąteczny zbiegnie się w czasie z wyczekiwaną na całym świecie premierą gry Cyberpunk 2077. W tak wymagającym okresie zależy nam na współpracy z zaufanym partnerem, żeby osiągnąć jak najwyższą efektywność działań promocyjnych – powiedział Piotr Sobczyk, digital marketing director, GOG.
Zobacz również
– Zaproponowana strategia przygotowana została w modelu SEE THINK DO CARE, w którym działamy. Pozwala on na uwzględnienie wszystkich punktów styku użytkownika z marką na jego Customer Journey. Uwzględniliśmy także nasze doświadczenia w realizacji dotychczasowych kampanii zagranicznych dla GOG oraz potencjał każdego z rynków – mówi Zbigniew Nowicki, co-managing director Bluerank.
GOG.COM to globalna platforma cyfrowej dystrybucji gier oferująca ponad 4100 wyselekcjonowanych tytułów, obejmujących zarówno najnowsze światowe hity, jak i ponadczasowe klasyki. Platforma należy do Grupy Kapitałowej CD PROJEKT, w skład której wchodzi m.in. studio CD PROJEKT Red będące twórcą serii gier z uniwersum Wiedźmina oraz oczekiwanej na całym świecie gry Cyberpunk 2077.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]