W ramach zaplanowanych działań równolegle prowadzone będą dwie kampanie: ogólnopolska i lokalna. Ta druga jest adresowana do mieszkańców miast, w których dostępna jest usługa FREE NOW. W tym przypadku kreacje prezentowane w Warszawie, Krakowie, Trójmieście, Wrocławiu, Łodzi, Poznaniu i aglomeracji śląskiej, będą nawiązywać hasłami do nazw rozpoznawalnych miejsc i ulic – dla przykładu w Warszawie: „Dla tych z Pragi i dla tych z Włoch” lub lokalnego słownictwa, jak w Katowicach „Dla tych po fajrancie i dla tych przed szychtą”. Reklamy zobaczymy na nośnikach reklamy zewnętrznej oraz w internecie, w tym w mediach społecznościowych.
– Naszą pracę nad budowaniem rozpoznawalności marki FREE NOW zaczynamy od kampanii, której hasło przewodnie to „Dla różnych podróżnych”. Chcemy w ten sposób z jednej strony zwrócić uwagę na to, że z przejazdów w usłudze FREE NOW mogą korzystać wszyscy, a z drugiej nawiązać do bogactwa form podróżowania dostępnych w ramach platformy. Budujemy przy tym pozytywne skojarzenia marki z miejscami bliskimi sercu mieszkańców miast, ale też z ich zwyczajami i codziennymi potrzebami związanymi z podróżowaniem – powiedziała Agnieszka Szymków, account director z Leo Burnett Warszawa.
Zobacz również
– FREE NOW jest jedną z niewielu usług, której grupa docelowa jest naprawdę szeroka. Nasza platforma służy wszystkim, którzy przemieszczają się po mieście, bez względu na wiek, lokalizację, dochody, cel podróży. Kampania stworzona wspólnie z Leo Burnett podkreśla atuty naszej platformy, takie jak bezpieczeństwo w usłudze Lite+Screen, doświadczeni kierowcy, łatwa w obsłudze aplikacja, a jednocześnie trafia do wszystkich mieszkańców miast, bo mówi ich językiem – mówi Izabela Skonieczna, head of marketing, FREE NOW w Polsce.
W ramach kampanii na ulicach miast zobaczymy plakaty przywołujące znane miejsca lub sytuacje i zachęcające do pobrania aplikacji FREE NOW. Na potrzeby działań prowadzonych w internecie, w tym w mediach społecznościowych, powstaną spoty długości 20 i 6 sekund (Bumper). W serwisach internetowych zobaczymy także bannery hasłami nawiązujących do mikromomentów związanych ze specyficzną porą dnia, czy potrzebą konsumenta. Planowanie mediów powierzono domowi mediowemu Starcom, zaś przygotowaniem form video, w tym postprodukcją zajmuje się Prodigious.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]