Nad usprawnianiem procesów wewnętrznych i zewnętrznych związanych z obsługą klientów, a także wprowadzaniem nowych pozycji do oferty agencji, czuwać będzie senior account manager, Agnieszka Gutowska, która objęła funkcję strategy & improvement managera. Aga będzie odpowiedzialna za prowadzenie szkoleń z budowania strategii obecności marek w social media, budowanie strategii komunikacji online oraz rozwój nowego działu „Visual & Voice Media Hub”.
Karolina Matysek, dotychczas account manager agencji, specjalizująca się w relacjach z mediami, awansowała na stanowisko seniorskie. Karolina opiekuje się kluczowymi klientami firmy i doświadczeniem dzieli się z członkami swojego projektowego teamu. Praktykę w Personal PR zdobyła pracując przy złożonych i wymagających projektach, które dotykały różnych płaszczyzn komunikacyjnych. Dzięki temu Karolina będzie strategicznie planować prace dla klientów i przekładać ich cele na efekty medialne. Karolina ma docelowo objąć zarządzanie „Media Relations Hub” agencji.
Zobacz również
– Bardzo się cieszę, że udało nam się przejść świadomy proces awansów. Aga i Karolina, które są w zespole od lat, swój sukces zawdzięczają dużej samoświadomości i szansom, które dają wpływające do agencji projekty i nawiązywane partnerstwa. Zaraz koniec roku i refleksyjnie patrzę w przeszłość. Personal PR jest na tak zupełnie innym niż 12 lat temu etapie. Prowadzimy złożone i zaawansowane projekty komunikacyjne, coraz częściej międzynarodowe. Realizujemy partnerstwo z uczelnią wyższą, prowadzimy wykłady i zajęcia dla studentów. Wiedzą dzielimy się w prowadzonym przez cały zespół podcaście. Naprawdę sporo się dzieje i każda z osób w teamie daje z siebie wiele. Tym bardziej dumna jestem z Agnieszki i Karoliny, że mimo tak wielu wyzwań i dużego tempa naszego działania, wielkiej różnorodności prowadzonych projektów rozwijają się i każdym działaniem akcentują swoje zaangażowanie w rozwój Personal PR – mówi Karolina Janik, CEO Personal PR.
Agencja zapowiada kolejne awanse w 2021 roku, a także rozwój oferty i usług zgodnie ze strategią, która zostanie ogłoszona w pierwszym kwartale nowego roku.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]