– Zima to szczególny czas dla zwierząt żyjących w schroniskach, to okazja do przypomnienia, że zwierzęta zasługują na wsparcie i zdrowie, dlatego naturalne jest dla nas pomaganie tym, którzy tej pomocy potrzebują – mówi Pat Romanek, członek zarządu Butcher’s Pet Care.
Jak pomóc? Zasady są proste. Do 31 grudnia za każdy produkt Butcher’s zakupiony u Partnerów Akcji, firma Butcher’s Pet Care przekaże pełnowartościowy posiłek dla wybranego przez PartneraAkcji schroniska.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
W projekcje bierze udział 11 schronisk i organizacji wspierających bezdomne zwierzęta oraz 12 Partnerów – sklepów stacjonarnych oraz internetowych. Akcja jest wspierana zasięgowymi działaniami w internecie (wideo, kanały social mediowe) oraz na stronach Partnerów.
Więcej informacji znajduje się na stronie.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]