Szczegółowe wyniki badania przekroczyły oczekiwania, świadcząc o wysokim zaangażowaniu pracowników spółki i budowanej od lat unikalnej kulturze organizacyjnej.
Great Place to Work to wyróżnienie przyznawane wyłącznie na podstawie opinii pracowników. To również światowy autorytet w dziedzinie kultury miejsca pracy. Od ponad 30 lat organizacja wspiera spółki na całym świecie w rozwijaniu nowoczesnego środowiska firmowego, opartego na zaufaniu i osiąganiu dzięki temu lepszych wyników biznesowych. Wyjątkowy program certyfikacji oraz rankingów Great Place to Work, wyróżnia rygorystyczny, bo oparty na danych ilościowych, model oceny doświadczenia pracowników w miejscu pracy. Obecnie badania i program wyróżnień są prowadzone w ponad 60 krajach.
Zobacz również
– Siłą DHL Parcel są fantastyczni ludzie, którzy każdego dnia dają z siebie wszystko, aby spełnić obietnicę daną naszym klientom – bezpiecznej, pewnej dostawy na czas. O wynikach badania w 100% decydują pracownicy, a to właśnie ich głos jest dla nas kluczowy. Dlatego tytuł Great Place to Work traktujemy jako duże wyróżnienie, z którego jesteśmy bardzo dumni. Niezwykle cieszy nas fakt, że według raportu, opracowanego na podstawie badania, to co pracownicy szczególnie sobie cenią to dobra atmosfera pracy i nadrzędne dla nas wartości – wzajemny szacunek i współpraca, które pozwalają na realizację celów. Ankieta została przeprowadzona w czasie pandemii COVID-19. Dlatego tak pozytywna opinia pracowników, mimo wielu wyzwań, z którymi się mierzyliśmy, jest dla nas powodem do dumy i motywacją do dalszego rozwoju naszej firmy – podkreśla Agata Boroń, dyrektor ds. personalnych i komunikacji wewnętrznej w DHL Parcel.
Firma DHL Parcel po raz pierwszy wzięła udział w badaniu, którego celem było określenie poziomu satysfakcji zespołu. Ankietę wypełniło blisko 85% zaproszonych, a poziom zadowolenia z pracy wyniósł niemal 90%. W pytaniu o szczególne aspekty, które powodują, że DHL Parcel jest świetnym miejscem pracy, zdecydowana większość ankietowanych wskazała na atmosferę, ludzi i szacunek, które sprawiają, że codzienna praca staje się przyjemnością.
– Niemal 85% pracowników DHL Parcel, zaproszonych do badania, podzieliło się swoją opinią. Taka mobilizacja robi naprawdę wielkie wrażenie. Również wyniki, które uzyskała firma są imponujące. Jasno pokazują, ze kierownictwo cieszy się dużym zaufaniem, pracownicy czują dumę z pracy w takim miejscu, a relacje między nimi są bardzo pozytywne – podkreśla Krzysztof Malinowski, konsultant w zespole Great Place To Work.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing