Pracuj.pl to największy polski serwis rekrutacyjny – odwiedza go co miesiąc ponad 4,5 milionów internautów, otrzymując dostęp do ofert pracy, indywidualnych raportów zarobków, szablonów rekrutacyjnych oraz porad zawodowych. To także jedna z najcenniejszych polskich marek w obszarze usług i serwis rekrutacyjny najczęściej rekomendowany przez pracodawców w Polsce.
Współpraca Grupy Pracuj z agencją They.pl obejmuje przygotowanie analizy oraz audytu content marketingowego, a także zaplanowanie i wdrożenie strategii content marketingowej. Celem zadań powierzonych agencji jest wzrost parametrów KPI – m.in. ruchu w domenie Pracuj.pl dzięki wygenerowaniu wartościowych treści, a ponadto wzrost zaangażowania użytkowników w ramach contentu.
Zobacz również
– Lockdown, z którym musieliśmy się zmierzyć już niemal na początku marca, w znacznej mierze wpłynął na nasze działania dla serwisu Pracuj.pl. Musieliśmy szybko rozpocząć pracę nad aktualnymi tematami, które mówiły głównie o organizacji pracy w czasie pandemii, nowych przepisach czy sposobach radzenia sobie z nową zawodową normalnością. Obecnie nasze działania dla Pracuj.pl obejmują m.in. tworzenie artykułów budujących ogólną wiedzę potrzebną na różnych etapach ścieżki zawodowej; zarówno treści dla poszukujących pracy, jak i osób, które chcą świadomie zarządzać swoją karierą i rozwojem osobistym – mówi Adrianna Kubik, business director & board member, They.pl
W ramach dotychczasowej współpracy agencja They.pl przygotowała dla Grupy Pracuj m.in. optymalizacje artykułów istniejących oraz kilkadziesiąt nowych artykułów o szerokim zakresie tematycznym, skierowanych do różnych grup odbiorców zainteresowanych rynkiem pracy i rozwojem kariery. Treści zasilają serwisy contentowe należące do Pracuj.pl – porady.pracuj.pl, zarobki.pracuj.pl i cv.pracuj.pl.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach