Dobiegający końca rok 2020 to okres wielu wyzwań – również dla branży handlowej oraz pracowników sklepów. Sieć Lidl Polska od początku obserwuje bieżącą sytuację i nieustannie wprowadza nowe rozwiązania mające na celu zapewnienie bezpieczeństwa jej pracownikom oraz klientom. Celem i misją Lidl Polską jest zapewnienie klientom – bez względu na okoliczności – dostępu do wysokiej jakości produktów w niskiej, atrakcyjnej cenie. Sieć świadoma jest, jak bardzo zaangażowani w codzienną pracę są pracownicy, dlatego z myślą o nich przygotowała kampanię – „Jesteśmy wdzięczni”.
– Docenienie w obecnych czasach ma jeszcze większe znaczenie. Naszymi działaniami chcemy podkreślić, że jesteśmy wdzięczni pracownikom za ich codzienną pracę. Są naszymi bohaterami. Wiemy, jak dużo wysiłku oraz zaangażowania wkładają w to, aby codzienne zakupy były dla milionów Polaków bezpieczne oraz odbywały się bez zakłóceń. W ramach podziękowań już w listopadzie wręczyliśmy pracownikom bony świąteczne, teraz wyrażamy naszą wdzięczność przy pomocy nowej kampanii – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, head of corporate communications and CSR Lidl Polska.
Zobacz również
Bohaterami nowej kampanii Lidl Polska są ambasadorzy marki – pracownicy, którzy na co dzień pracują w sklepach. Sieć zwraca uwagę na detale codziennej pracy, które w obecnej sytuacji są niezmiernie istotne: zachowanie dystansu społecznego oraz dbanie o bezpieczeństwo, ale także uprzejmość i uśmiech. Kampania startuje 14 grudnia br. oraz potrwa 3 tygodnie. Nośnikami kampanii są: radio, telewizja, internet oraz nośniki zewnętrzne. Na potrzeby kampanii powstała też dedykowana podstrona internetowa.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]