Po udanym starcie marki na polskim rynku kosmetycznym, firma Jusee Cosmetics postanowiła przedświątecznie zaskoczyć swoich fanów, wypuszczając nową kolekcję kosmetyków do makijażu. Jusee powstało, by dać klientom to, czego brakuje w pozostałych markach – doskonałą jakość w przystępnej cenie. Dlatego jako pierwsi na polskim rynku wprowadzili segment kosmetyków „premium mainstream”. W najnowszej kolekcji wegańskich kosmetyków Jusee znajdziemy produkty, które pozwolą na wyjątkowe podkreślenie oprawy oczu – kredkę do oczu, eyeliner oraz żel do brwi. Jest to zestaw do makijażu, który w prosty sposób pomoże wydobyć głębię i magnetyzm każdego spojrzenia.
– Delikatny i naturalny makijaż, który podkreśla, a nie zamalowuje naszych twarzy to kluczowy element filozofii Jusee. Nowa kolekcja kosmetyków po raz kolejny jest tego potwierdzeniem. Stworzone przez nas produkty wbrew pozorom nie są tak oczywiste i banalne, a to ze względu na to, że każdy z nich jest dopracowany pod względem swojej funkcjonalności. Kredka z kohlem, który jest niezwykle plastyczny podczas pracy, posiada intensywny kolor, daje się gładko rozprowadzić, by po chwili zastygnąć na skórze, tworząc trwały efekt przez cały dzień. Eyeliner ze specjalnie zaprojektowaną końcówką, pozwala wykreować precyzyjną kreskę nawet początkującym fanom makijażu. Z kolei dzięki żelowi do brwi stworzyć możemy tak modny w ostatnim czasie efekt laminacji brwi – mówi Agnieszka Wesołowska, CEO & brand director Jusee.
Zobacz również
All eyes on you!
Jusee Cosmetics w swoich produktach stawia na zaawansowane technologie, sprawdzone i trwałe aplikacje, przy zachowaniu wegańskich formuł. Każdy składnik jest przemyślany oraz ma swoją funkcję. W składach produktów z najnowszej kolekcji kosmetyków do makijażu Jusee znajdziemy specjalnie opracowane kompleksy składników aktywnych, naturalne oleje – konopny, marula, rycynowy – a także witaminę E.
– W najnowszej kolekcji skupiliśmy się na elemencie makijażu, który pozwala podkreślić oprawę oczu. W końcu to w nich ukryta jest nasza dusza! – mówi Agnieszka Wesołowska.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing