Jako group account director, Dominika będzie odpowiedzialna za cały zespół w dziale Client Service, obsługę dotychczasowych oraz nowych klientów agencji. Będzie bezpośrednio podlegała pod Monikę Sokołowską, CEO agencji oS3, piastującą jednocześnie stanowisko client service director. Dominika Majcher zastąpiła na tym stanowisku Martę Bresińską, która postanowiła zmierzyć się z nowymi wyzwaniami zawodowymi.
Do agencji oS3 Dominika Majcher dołączyła w kwietniu 2017 jako senior account manager. Od 2018 roku objęła stanowisko account supervisor. Była odpowiedzialna za samodzielne prowadzenie części klientów oraz nadzór pracy zespołu projektowego. Wśród Klientów, którymi opiekowała się Dominika znaleźli się m.in. STOCK Polska, LOTTE Wedel, Resibo), Takeda Pharma (Febrisan, AMOL), CCC, Mattel (Barbie), Signify (Philips Lighting) czy Totalizator Sportowy.
Zobacz również
Dominka posiada ponad ośmioletnie doświadczenie zawodowe. W latach 2014-2017 pracowała w Saatchi & Saatchi IS, gdzie w ciągu trzech lat przeszła od stanowiska international junior account executive do international account managera. Odpowiadała za obsługę regionalnego zespołu Procter & Gamble oraz za projekty w obszarze digitalu i ecommerce’u m.in. dla takich marek, jak Olay, Old Spice, Pampers, Oral-B czy Blend-a-Med. Jako główny menadżer obsługujący Old Spice’a odpowiadała za komunikację marki w digitalu w całym regionie EMEA. Brała także udział w projektach konkursowych agencji, m.in. koordynowała prace przy aplikacji Baby Browser, nagrodzonej złotem w kategoriach Design, Content i UX, a także srebrem w kategoriach Usługi i Aplikacje na festiwalu Innovation 2017.
W latach wcześniejszych pracowała m.in. w Saatchi & Saatchi we Frankfurcie nad Menem oraz w agencji SEO FFM Crossmedia (również we Frankfurcie).
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce