Agata Klusek odpowiedzialna za rozwój nowego biznesu Agencji K2

Do Agencji K2 (Grupa K2) dołączyła Agata Klusek, obejmując stanowisko business development managera. Do jej obowiązków należy rozwój biznesowy agencji oraz prowadzenie procesów przetargowych. Będzie też poszukiwać narzędzi usprawniających pracę zespołu i wypracowywać przewagi konkurencyjne agencji.
O autorze
1 min czytania 2020-12-17

Z branżą marketingową związana jest od ponad dziesięciu lat, z czego siedem spędziła w Burda International, gdzie odpowiadała za tworzenie, sprzedaż i realizację projektów dla kluczowych klientów wydawnictwa. Poprzednio, przez rok związana była z agencją Endorfina Events, w której jako business development director odpowiadała za powiększanie portfolio oraz budowanie relacji z kluczowymi klientami agencji.

– W drugim półroczu mijającego roku wygraliśmy m.in. konkursy na obsługę stałą marki Finlandia, kampanię 360 marki Jack Daniel’s, kampanię fundraisingową PAH, czy międzynarodową kampanię Pepsi na 35 rynkach. W kilku przetargach jesteśmy w drugim etapie, a o niektórych sukcesach nowobiznesowych nie możemy jeszcze oficjalnie informować. Konsekwentnie realizujemy plan wzrostu K2. Agata Klusek wzmocni agencję nie tylko doświadczeniem w rozwoju biznesu, ale również wieloma relacjami na rynku – mówi Michał Rutkowski, dyrektor zarządzający Agencji K2.

Klusek rozpoczęła pracę w Agencji K2 we wrześniu 2020 r.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj