Wygląd nowych opakowań Warki odpowiada na zmiany zachodzące w preferencjach konsumentów, którzy doceniają jakość i tradycję w nowoczesnym wydaniu. Nowe opakowania marki nie tylko przyciągają wzrok, ale również komunikują najważniejsze cechy produktu.
Połączenie tradycyjnych elementów marki z innowacyjnym projektem akcentuje wysoką jakość Warki. Zmieniony kształt etykiety nadaje butelce zupełnie nowej jakości, a efekt metalizowania premiowości i szlachetności. Wyróżniającym elementem opakowania jest skośne połączenie kolorów dzięki czemu całość wygląda niezwykle nowocześnie i dynamicznie. Użyte na opakowaniach symbole podkreślają piwność i opowiadają historię marki. Najsłynniejszy mieszkaniec Warki i bohater narodowy Kazimierz Pułaski oraz data „1478” na etykiecie podkreślają tradycję i historię piwa. Medale i słowo „Classic” symbolizują wierność klasycznym regułom warzenia piwa.
Zobacz również
– Naszym celem było stworzenie projektu, który odda wysoką jakość produktu przy zachowaniu oryginalnych symboli marki. Udało się zaprojektować opakowania, które oddają charakter marki, są nowoczesne oraz świetnie wyróżniają się na półce – mówi Marcin Drożyński, senior brand manager Warki.
Zmiana grafiki opakowań obejmie również Warkę Strong, która zachowuje swoje charakterystyczne kolory: złoty i czarny, które niezmiennie podkreślają unikalną kompozycję dwóch słodów: jasnego pilzneńskiego i ciemnego prażonego.
Wprowadzenie nowych opakowań na rynek wspierać będą dedykowane materiały POS oraz startująca już na początku 2021 roku silna kampania TV i digital.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Wstępny projekt opakowań opracowała agencja BNA, a finalny projekt przygotował Wojciech Mierowski. Materiały POS przygotowała agencja Global Shopper Marketing.
Słuchaj podcastu NowyMarketing