W wyniku wygranego konkursu ofert Value Media przygotowała strategię i szczegółowy plan jesienno-zimowej kampanii wizerunkowej dla marki Hansa. Działania będą realizowane z wykorzystaniem sieci Serviceplan International, do której należy lokalny oddział Mediaplus na Ukrainie.
Wszystkie prace są koordynowany przez agencję Value Media, która w zeszłym miesiącu wygrała przetarg na media online i TV dla Amiki w Polsce i tym samym świętowała 10 lat współpracy z marką. To kolejna obok 4F i Denley kampania na rynkach zagranicznych Group One w ostatnim czasie.
Zobacz również
Amica to polski producent sprzętu AGD i krajowy lider w sprzedaży kuchenek i piekarników. Firma rozpoczęła swoją działalność w 1945 roku, a od 1997 roku jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Grupa Amica generuje ponad 65 procent przychodów dzięki sprzedaży na ponad 50 rynkach zagranicznych. W Europie Wschodniej marka działa pod nazwą Hansa.