Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

COS prezentuje nową kolekcję Active przyjazną środowisku

Marka COS ma przyjemność zaprezentować drugą przyjazną środowisku kolekcję Active. Nowa odsłona sportowej oferty COS to bezszwowa bielizna funkcyjna oraz lekkie techniczne ubrania w nowych wersjach kolorystycznych – stworzone do noszenia w warstwowych zestawach.
O autorze
1 min czytania 2021-01-05

Każdy z projektów powstał z myślą o wszechstronnym użytkowaniu – nie tylko na treningu. Produkty tworzące bazę kolekcji, zaprojektowanej dla codziennej aktywności, wykorzystują bezszwową technologię i posiadają wyszukane detale. COS Active łączy staranny funkcyjny design z wyjątkowymi fasonami, a także materiałami pochodzącymi z recyklingu i zrównoważonych źródeł.

W tym sezonie głównymi elementami kolekcji są takie projekty jak dopasowany damski kombinezon z gładkiego dżerseju – z górą o kroju bokserki i wbudowanym wsparciem biustu – doskonały w zestawie z przejrzystą spódnicą z nylonu z recyklingu. Pikowany męski bezrękawnik z teksturowanego odzyskanego poliestru został wykończony odblaskowym obszyciem. Techniczne elementy garderoby – wodoodporna wiatrówka, panelowe spodnie funkcyjne i inne – harmonijnie łączą się z bezszwową treningową bielizną.

Ofertę dla kobiet i mężczyzn dopełniają wysokiej jakości podstawy sportowej garderoby, wykonane ze szczotkowanej bawełny, a także swobodne teksturowane bluzy i funkcjonalne pikowane okrycia. W dowolnym zestawieniu i każdego dnia zapewniając maksymalny komfort.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj