Sabre Awards są największym międzynarodowym programem nagród PR, w ramach którego wyróżniane są wybitne osiągnięcia w budowaniu brandingu i reputacji w Ameryce Północnej, Łacińskiej, Europie, Azji Południowej i Afryce. Nagrody przyznawane są przez PRovoke Media, serwis premium dostarczający newsy i treści z obszaru PR, trendów i tematyki medialnej.
Alicja Wysocka Świtała ma już doświadczenie jako wieloletnia jurorka Złotych Spinaczy i Stevie Awards, a kampanie prowadzone przez nią wielokrotnie zdobywały nagrody międzynarodowe – Magellan, Stevie, Excellence i Sabre. Ma kilkunastoletnie doświadczenie w komunikacji korporacyjnej i produktowej, zasiada w Radzie ZFPR i prowadzi zajęcia w Collegium Civitas. Wraz z Karolem Świtałą, partnerem zarządzającym prowadzą agencję Clue PR, specjalizującą się w technologiach i e-commerce oraz pozostającą w czołówce najszybciej rosnących polskich agencji.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]