Zadziorne i dwuznaczne hasła wraz z szablonem klasycznej butelki FRUGO trafiły na ściany krakowskiego hall of fame przy miasteczku AGH oraz na filary Mostu Łazienkowskiego w Warszawie. A to dopiero początek…
Mikstura spod znaku klikającego kapsla nie zwalnia tempa i po raz kolejny zalała miasta kolorem. Warszawa i Kraków stały się scenerią dla twórczej działalności lokalnych writerów, którzy ożywili szczytowe ściany kamienic i podpory mostów za pomocą farby w spray’u. „Humanizm wam w duszę” czy „Kwiatek Ci w rękę” to czupurne hasła wprawiające w dobry nastrój każdego przechodnia.
Zobacz również
– FRUGO jest tam, gdzie jego ludzie – to nie ulega wątpliwości. Dlatego po raz kolejny złamaliśmy schematy i skorzystaliśmy z nieszablonowej drogi komunikacji. Zależy nam, aby miasta były ciekawą i jednocześnie kreatywną przestrzenią. Tym samym FRUGO pozbywa się szarzyzny i przeciętności, jednocześnie szanując dorobek miejskich artystów. Nasza ambientowa akcja w ramach kampanii „Owoc Kultury” jest tego najlepszym dowodem – powiedziała Paulina Włodarska-Grodzińska, Dyrektor Marketingu w firmie FoodCare.
W Warszawie „FRUGO-wrzuty” znalazły miejsce na filarach Mostu Łazienkowskiego, gdzie od lat funkcjonuje spontaniczna galeria miejska, wykorzystywana przez grafficiarzy i reprezentantów street artu. Z kolei Kraków ugościł murale FRUGO w swoim hall of fame: legendarnym murze, znajdującym się przy miasteczku AGH oraz na szczytowej ścianie kamienicy przy ulicy Karmelickiej – gdzie mieści się mini-zagłębie sztuki miejskiej.
To jednak nie koniec „malowniczej” działalności FRUGO… już dziś, czyli 13 czerwca zacznie powstawać kolejny mural utrzymany w niesfornym klimacie. Tym razem „Owoc Kultury” rozleje się na ścianach popularnej warszawskiej miejscówki, tak zwanych Pawilononów znajdujących się na tyłach Nowego Światu. Cytując jednego z klasyków: Miasto jest nasze – I nie może być inaczej!
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Wykonaniem murali zajęli się writerzy, na co dzień tworzący sztukę ulicy. Za dobór lokalizacji oraz realizację działań odpowiedzialna jest agencja Media Stars Polska.
Słuchaj podcastu NowyMarketing