Trwa kampania launchingowa nowej marki Inter Cars – Battery Point

W grudniu ruszyła kampania launchingowa marki Battery Point, należącej do międzynarodowego dystrybutora części samochodowych Inter Cars.
O autorze
1 min czytania 2021-01-15

Battery Point to platforma oferującą usługę zakupu oraz wymiany akumulatorów w niemal 1000 profesjonalnych warsztatów współpracujących z firmą Inter Cars w całej Polsce, a wkrótce również w Europie. Dzięki niej kierowcy mogą w intuicyjny sposób zamówić akumulator telefonicznie lub online, doradcy pomogą im dobrać odpowiedni rodzaj do samochodu i umówią wymianę. Opcjonalnie konsumenci mogą również zamówić akumulator i odebrać go w najbliższej filii Inter Cars.

Przygotowania do kampanii rozpoczęły się w połowie sierpnia 2020 roku, kiedy to do współpracy zaproszono agencję BeDigital. Realizacja działań obejmowała m.in. opracowanie strategii marki, logotypu oraz księgi znaku, scenariuszy spotów video i radiowych, a także planowanie i zakup mediów.

– Kampania Battery point to dla nas bardzo duże wyzwanie, gdyż łączy ona komunikację pomiędzy dwoma segmentami klientów, komunikujemy zarówno do naszego klienta (B2B), ale przede wszystkim do konsumenta, którym jest kierowca samochodu – tłumaczy Joanna Król, z-ca dyrektora ds. PR i komunikacji międzynarodowej w Inter Cars. Battery Point to bardzo potrzebny – z punktu widzenia kierowcy – projekt. Zależy nam, aby w szczególny sposób podkreślić bezpieczeństwo związane z wymianą akumulatora. Zamawiając usługę w profesjonalnym warsztacie kierowcy mogą mieć pewność, że ich samochód nie będzie miał nieprzewidzianych usterek w związku z wymianą akumulatora. Z tego powodu cała kampania budująca świadomość konsumenta została przygotowana w ogólnokrajowych mediach. Reklamy Battery Point można usłyszeć w dwóch stacjach radiowych o zasięgu krajowym, bilbordy reklamowe widoczne są na kilku portalach aukcyjno-sprzedażowych oraz w najpopularniejszych wyszukiwarkach internetowych. Dużą wagę przykładamy do wideo w serwisie YouTube i na Facebooku oraz do współpracy z influencerami – podsumowuje J.Król

Osią platformy komunikacji są „Elektryzujące historie”, czyli 5 spotów 30 sek. oraz 6 sek. bumpery, przeznaczone na YouTube’a. Cztery z nich bazują na insightach grupy docelowej, a w jednym wystąpił jedyny na świecie mistrz driftu, kierujący stopą, Bartosz Ostałowski. Ponadto zaproszono do współpracy motoryzacyjnych influencerów: Zachar OFF, Miłośnicy 4 kółek oraz Motodoradca. Ze względu na grupę docelową, którą są kierowcy, komunikację wzbogacono o spoty radiowe oraz materiały POS. Sama platforma jest również mocno promowana poprzez działania SEO, SEM oraz social media.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Strategią, kreacją, opracowaniem materiałów POS oraz planowaniem i zakupem wszystkich mediów, zajęła się krakowska agencja BeDigital. Spoty wyprodukował dom produkcyjny HiStories.





Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się