Kampania napojów HORTEX wyróżniona przez TikToka

Projekt został zrealizowany w lipcu 2020 roku przez agencję mediową Pure Play oraz agencję kreatywną ASAP&ASAP. Kampania wykorzystująca Hashtag Challenge #zdecydujwduecie jest pierwszą polską kampanią wyróżnioną przez TikToka globalnie.
O autorze
1 min czytania 2021-01-15

Opis aktywacji dla napojów HORTEX wraz z wybranymi filmami z akcji został zamieszczony w prestiżowej sekcji „Inspiration” na globalnej stronie TikToka. Dzięki temu marketerzy z całego świata mogą zainspirować się pomysłem i efektami kampanii napojów HORTEX w Polsce. Jest to szczególne wyróżnienie biorąc pod uwagę, że case Hortexu jest pierwszą polską kampanią zaprezentowaną w tej sekcji.

  • Opis kampanii: www.tiktok.com/business/en/inspiration/121
  • Sekcja Inspiration: www.tiktok.com/business/en/inspiration?country=PL

TikTok podkreśla ogromną efektywność działań prowadzonych dla Hortex przez Pure Play i ASAP&ASAP. W ciągu zaledwie sześciu dni w ramach akcji powstało ponad 2 500 filmów stworzonych przez użytkowników TikToka, które zostały obejrzane prawie 31 milionów razy i wygenerowały prawie milion interakcji, co pokazuje masowe zaangażowanie konsumentów w treści dotyczące napojów Hortex.

Agencja Pure Play była pomysłodawcą wykorzystania Hashtag Challengu w działaniach dla Hortex, odpowiadała również za strategię mediową, koordynację mediową kampanii, dobór formatów reklamowych i kontakt z TikTokiem. Za strategię komunikacji, koncepcję akcji, kreację i stworzenie materiałów promocyjnych oraz współpracę z influencerami odpowiadała agencja ASAP&ASAP.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj