Polski oddział GroupM pomyślnie zakończył audyt procesów HR-owych oraz warunków pracy i otrzymał tytuł Top Employera. Międzynarodowy certyfikat potwierdza, że spółka tworzy przyjazne i profesjonalne środowisko zawodowe. GroupM po raz pierwszy zdobył tego typu certyfikację.
W ostatnich dwóch latach GroupM wprowadził wiele programów szkoleniowych i rozwojowych dla pracowników, udrożniono komunikację na linii zarząd – zespół, spółka otworzyła się na pomysły pracowników, którzy w różnych formach mogli aktywnie współkształtować jej charakter.
Zobacz również
– Czas pandemii był dla naszej branży testem, także HR-owym. Od początku priorytetem było dla mnie utrzymanie zespołu i jego wynagrodzeń. Potwierdzenie jakości GroupM jako pracodawcy w trudniejszych warunkach rynkowych cieszy tym bardziej – mówi Izabela Albrychiewicz, CEO GroupM Poland – Moim zdaniem „rynek pracownika” w reklamie, szczególnie digitalowej, wcale się nie skończył, nie tylko ze względu na rozwój performance czy e-commerce, ale także większe otwarcie zagranicznych rynków pracy. Nie tylko z tego powodu dbałość o zespół pozostaje dla GroupM i naszych agencji tematem priorytetowym – dodaje Albrychiewicz.
Więcej informacji na temat certyfikatuTop Employer znajduje się na stronie www.top-employers.com/pl-PL/
![Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/robert-kozielski-142x0-c-default.jpg)
Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]