Na nowym stanowisku Mroczek będzie odpowiedzialny przede wszystkim za zarządzanie zespołem tworzącym platformy komunikacji dla obecnych i potencjalnych klientów Grupy S/F. Błachut zaś obejmie stanowisko senior art directora.
Marcin Mroczek pracuje w branży reklamowej od ponad 18 lat. Ostatnio zarządzał działem kreacji w Life on Mars (Brand New Galaxy), a wcześniej pełnił funkcję dyrektora kreatywnego w Havas Warsaw, a także deputy creative directora w Ogilvy. W latach 2014-2015 współpracował również z Scholz & Friends Warszawa.
Zobacz również
Posiada wieloletnie doświadczenie w tworzeniu konceptów kreatywnych, w tym dla licznych marek telekomunikacyjnych, takich jak Era (T-Mobile), Heyah, Plus, Plus na kartę, Simplus, Orange, Orange dla Firm, nju mobile. Ponadto współtworzył kampanie między innymi dla CANAL+, LOTOS, Huawei, Reckitt Benckiser, Warka, Wirtualna Polska, IKEA. Był odpowiedzialny za wprowadzenie na rynek marek PLUSH oraz 36i6, a także rebranding NC+. Od blisko 14 lat pracuje w teamie kreatywnym z Andrzejem Błachutem, z którym współtworzyli liczne formaty i platformy komunikacyjne wielokrotnie nagradzane na konkursach KTR i Effie.
Równocześnie z dołączeniem Marcina Mroczka do Grupy S/F, Józek Dutkiewicz – dotychczas pełniący rolę creative directora Grupy S/F, obejmie stanowisko Chief Creative Officer i będzie koncentrował się na strategicznych projektach i klientach Grupy. Zaś Bartek Koj – creative director The Digitals – będzie odpowiedzialny w Grupie za zespół i projekty content & design.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach