Jakie zasady rządzą promocją i sprzedażą w branży farmaceutycznej? Czy marketing może pomóc przy obsłudze pacjenta? Na czym polega e-commerce i kształtowanie wizerunku? Na te i wiele innych pytań odpowiedź uzyskają uczestnicy ogólnopolskiego wydarzenia „Marketing w farmacji” organizowanego przez Polskie Towarzystwo Studentów Farmacji UJ CM.
Konferencja „Marketing w farmacji” pozwoli zdobyć niezbędne informacje, ułatwiające zrozumienie mechanizmów rynku farmaceutycznego. Podczas intensywnych 5 dni na uczestników czekają tematyczne webinary dotyczące różnorodnych zagadnień, co pozwoli spojrzeć na marketing wieloaspektowo. Swoim doświadczeniem podzielą się kompetentne osoby pracujące w branży. Wydarzenie nie skupia się jedynie na teoretycznej wiedzy, gdyż każdego dnia będą odbywać się warsztaty. Pokażą one jak w efektywny sposób wykorzystać zdobyte wiadomości.
Uczestnictwo w wydarzeniu daje niezwykłą szansę na uzyskanie kompleksowej wiedzy i przydatnych umiejętności. Zrozumienie roli jaką pełni marketing w farmacji z pewnością pomoże wielu osobom podczas codziennej pracy, czy też zdobywania wymarzonego stanowiska.
Zobacz również
Konferencja „Marketing w farmacji” odbędzie się w dniach 15-19 marca 2021 r. w formie online na MS Teams. Wydarzenie jest bezpłatne, jednak wymagana jest wcześniejsza rejestracja.
Natomiast już w ten piątek, czyli 5 lutego zapraszamy na wykład promujący wydarzenie – „EBM w marketingu farmaceutycznym” To świetna okazja, aby już teraz zacząć poszerzać swoją wiedzę!
Zachęcamy do śledzenia wydarzenia, aby być na bieżąco!
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
NowyMarketing jest patronem medialnym konferencji.
Słuchaj podcastu NowyMarketing