Zmiana profilu agencji wiąże się ze wzmocnieniem kompetencji produkcyjnych Life on Mars. Swoim globalnym doświadczeniem zespół wesprze Adam Balcerek, jako Head of Production oraz Daniela Dinh w roli Senior Producer. Oboje zajmować się będą realizacją sesji zdjęciowych i produkcją video dla klientów z całego świata oraz doradztwem strategicznym w tym wymiarze.
Od trzech lat współpracujemy z wieloma markami z branży beauty, pomagając im tworzyć zintegrowaną globalną komunikację i wspierając ich w lokalizacji materiału na rodzimych rynkach. Na liście zrealizowanych przez nas w ostatnich miesiącach kampanii nie brakuje także marek modowych. Mamy wszelkie narzędzia i wiedzę, potrzebne do tego, by produkować światowej jakości content. Nieskromnie podsumowując, naszym atutem jest przede wszystkim znajomość wąskiej kategorii, wyczucie trendów, świetna optymalizacja produkcji oraz zamykanie tego wszystkiego w gotowe do użycia kampanie – komentuje Piotr Chrobot, Managing Director Life on Mars.
Zobacz również
Zmianę profilu Life on Mars rozważał od dłuższego czasu. Kreacje opracowane przez agencję dla klientów takich jak Wella, New Balance, Shockwaves, Rimmel, cieszą się ogromnym uznaniem branży. Wysoka jakość i wyspecjalizowane schematy działań produkcji oferowanych przez zespół Piotra Chrobota, wpisuje się w potrzeby rynkowe, a znajomość ekosystemu fashion & beauty jest silną przewagą konkurencyjną. Dołączenie Adama i Danieli pozycjonuje Life on Mars w roli niezależnego domu produkcyjnego.
W związku z modyfikacją profilu agencji, w minionych tygodniach miały miejsce zmiany kadrowe. Część załogi Life on Mars dołączyła do siostrzanej spółki w strukturach Brand New Galaxy – Spacecamp, która w dalszym ciągu będzie rozbudowywać kompetencje kreatywne. Marcin Mroczek i Andrzej Błachut zdecydowali się kontynuować swoją drogę zawodową poza strukturami Brand New Galaxy.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]