Bohaterki kampanii w nowym spocie po raz kolejny prezentują widzom barwne dialogi utrzymane w humorystycznej konwencji. Tym razem Synowa wraz z Teściową poszukują idealnych mebli kuchennych. Oglądając jedną z aranżacji, zupełnie nieświadoma Gośka, zostaje doradcą… jej konkurentki sprzed lat. Sytuacja staje się pretekstem do zabawnego dialogu pomiędzy bohaterkami, którego tematem jest wieloletnia gwarancja… na meble kuchenne.
– To już czwarta historia przygotowana w ramach platformy „Meble i dodatki dla synowych i dla teściowych. Dla każdego” z udziałem Ambasadorek marki. Podczas prac nad tą kreacją istotne było dla nas zaakcentowanie informacji o atrakcyjnej ofercie modułowych mebli kuchennych Qubik z 15-letnią, bezpłatną gwarancją. Udało się ten ważny dla Klientów benefit przemycić w zabawnym, nieco kąśliwym dialogu, który podobnie jak to było w dotychczasowych historiach, prowadzą ze sobą nasze bohaterki – komentuje Krzysztof Wadas, dyrektor ds. marketingu Agata S.A.
Zobacz również
Kampanii reklamowej w telewizji, radiu, internecie i mediach społecznościowych towarzyszy również informacja o akcji promocyjnej w sieci salonów Agata. Klienci mają możliwość spłaty zakupów w 30 ratach 0% bez dodatkowych kosztów albo skorzystania z rabatów – do 30% na wszystkie produkty. Promocja trwa od 3 do 27 lutego br. Komunikację w ramach nowego spotu uzupełniają także działania OOH.
Za kreację i realizację kampanii odpowiada agencja PZL. Działania PR prowadzi agencja 24/7Communication.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]