Jak podkreślono w kampanii, Vigalex to jedyny na polskim rynku lek z witaminą D3, który dostępny jest w trzech dawkach: 1000 IU, 2000 IU i 4000 IU. Ostatnie miesiące, za sprawą badań przeprowadzonych m.in. w Akademickim Szpitalu Królowej Sofii w Kordobie, przyniosły nowe istotne informacje o działaniu witaminy D. Pacjenci hospitalizowani z powodu COVID-19 łagodniej przechodzą przez chorobę dzięki intensywnemu podnoszeniu poziomu witaminy D we krwi. Hiszpańscy badacze zaobserwowali również brak konieczności skierowania chorych na oddział intensywnej terapii.
Od dawna wiadomo, że witamina D ma duży wpływ na wzmocnienie naszego organizmu, a jej niedobór może mieć poważne konsekwencje dla zdrowia. Zaleca się jej stałą i regularną suplementację. Szczególnie jest to wskazane w naszym klimacie w okresie jesienno-zimowym. Właśnie wtedy, kiedy najbardziej jesteśmy narażeni na różnego rodzaju infekcje czy choroby zakaźne.
Zobacz również
– Z danych epidemiologicznych wynika, że aż 90 procent polskiego społeczeństwa ma niedobory witaminy D. Dodatkowo jesteśmy zmęczeni, mamy podwyższony poziom stresu, a to wszystko może nieść za sobą negatywne skutki zdrowotne. Kampanią leku Vigalex chcemy zwrócić uwagę odbiorców na to, jak ważna jest witamina D3 dla naszego organizmu – wskazuje Marta Barecka, kierownik działu marketingu Biofarm.
Zadaniem agencji doradztwa komunikacyjnego AL FORESTER, której powierzono przygotowanie kampanii, było zaproponowanie strategii i kreacji, która pozwoli marce wyróżnić się na tle intensywnej konkurencji na rynku witaminy D w ostatnich miesiącach.
Spoty 30 i 15-sekundowe można zobaczyć w największych stacjach telewizyjnych: TVP, TVN, Polsacie. Kampania reklamowa będzie realizowana również w radiu oraz w kanałach digital.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Za przygotowanie strategii, kreacji oraz nadzór produkcyjny kampanii, odpowiada agencja doradztwa komunikacyjnego AL FORESTER. Zakup i planowanie emisji w telewizji oraz radiu powierzono domowi mediowemu Value Media. Spot telewizyjny wyprodukował dom produkcyjny Graffiti. Media internetowe zaplanowała agencja Performance Media. Za koordynację procesu licencyjnego oraz produkcję nowego nagrania przeboju Podaruj mi trochę słońca odpowiadała Aneta Kabsa z agencji muzycznej Big Sync Music, Warsaw.