W ramach kampanii Przestrzeń stworzy big ideę, która będzie łączyć działania CSR z akcjami angażującymi konsumentów. Agencja i zespół Cheetos nie chcą ujawniać jeszcze szczegółów, ale, jak podkreśla Małgorzata Sakowicz, senior brand manager marki Cheetos, u boku Chestera (brand hero marki) pojawią się nietypowi towarzysze.
– Chester będzie zachwycony! Ale nie tylko on. Szykujemy dobrą zabawę dla dzieciaków i ich rodziców, a najlepsze, że dzięki tej zabawie zrobimy wspólnie coś dobrego – dodaje Małgorzata Sakowicz.
Zobacz również
Kampania rusza już na początku drugiego kwartału, głównym kanałem będzie digital wspierany komunikacją w TV i działaniami w sklepach.
Przestrzeń współpracuje z PepsiCo od początku powstania agencji w 2018 roku. Wcześniej realizowała kampanie na kilkadziesiąt europejskich rynków dla marek Lay’s, Lay’s Oven Baked i Lay’s MAXX.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]