W zakres obsługi More Bananas wchodzi prowadzenie profilu na Facebooku oraz zakup mediów Facebook Ads i Google Ads.
– Naszym celem jest promocja marki technologicznej w social mediach oraz sieci Google. Oprogramowanie dla biur księgowych i firm może na pierwszy rzut oka wcale nie wydawać się wymarzoną tematyką do przestrzeni mediów społecznościowych. To jednak mylne wrażenie. Udowodnimy, że taką markę można komunikować w ciekawy sposób – mówi Wojtek Żywolt, social media specialist.
Zobacz również
SaldeoSMART jest produktem krakowskiej firmy BrainSHARE IT, to program skierowany do biur rachunkowych, kancelarii doradztwa oraz firm. System do zarządzania dokumentami w firmie pozwala zapanować nad przepływem dokumentów firmowych, usprawnić go i zoptymalizować. Obecnie z SaldeoSMART korzysta 125 tys. firm.
Za działania w social mediach odpowiedzialny jest Wojtek Żywolt (social media specialist) oraz Zuza Frydel (junior performance specialist) ze wsparciem graficznym Pauliny Janowiec (graphic designer). Marka wybrała More Bananas na podstawie przedstawionej oferty.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing