Kampania Netto skupia się wokół prawdziwych historii, opowiadanych przez pracowników sieci. Mówią o swoich doświadczeniach w pracy, atmosferze panującej w firmie, możliwościach rozwoju, benefitach. Celem kampanii jest pokazanie Netto jako solidnego i godnego zaufania pracodawcy, który buduje środowisko pracy w oparciu o wartości.
Różni ludzie, różne oczekiwania
Zobacz również
– Zależało nam na tym, żeby nasza kampania była autentyczna. Nie chcieliśmy opowiadać w typowy sposób o warunkach i możliwościach, jakie zapewniamy naszym pracownikom. Postanowiliśmy oddać im głos. Dlatego jeszcze przed startem kampanii przeprowadziliśmy cykl spotkań i badań, które miały na celu określenie oczekiwań pracowników, a także kandydatów do pracy w poszczególnych obszarach działania naszej firmy – mówi Roman Borecki, dyrektor HR Netto Polska.
Kampania Netto skupia się na trzech grupach: pracownikach sklepów, magazynów administracji. Każda z tych grup charakteryzuje się innymi potrzebami, oczekiwaniami i aspiracjami.
– Wartości, które są najważniejsze dla jednej grupy pracowników czy kandydatów na pracowników, niekoniecznie znajdują się na pierwszym miejscu listy potrzeb innej grupy. Na przykład dla pracowników sklepów niezwykle ważny jest zgrany zespół i szacunek, podczas gdy dla pracowników administracji w pierwszej kolejności liczą się możliwości rozwoju i różnorodne wyzwania. W naszej kampanii chcemy pokazać, że rozumiemy te potrzeby i umożliwiamy naszym pracownikom ich realizację – mówi Roman Borecki.
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas
Wielokanałowość
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Kampania Netto jest prowadzona z wykorzystaniem wielu kanałów komunikacji. Działania online, w tym w mediach społecznościowych, obejmą cały kraj. Podobnie reklamy zewnętrzne – są widoczne na elewacjach sklepów Netto, a także na billboardach w wybranych miastach w całym kraju.
Dodatkowo w ramach kampanii zostaną opublikowane artykuły prasowe, w których prawdziwi pracownicy Netto, zatrudnieni w trzech głównych obszarach działalności firmy (sklepy, magazyny, administracja), opowiedzą o swoich doświadczeniach z pracy, warunkach zatrudnienia i relacjach panujących w firmie.
W ramach kampanii została także stworzona strona internetowa: kariera.netto.pl, która będzie funkcjonowała także po zakończeniu działań.