Bakoma inwestuje w zmianę opakowań produktów do kuchni

Pod hasłem „To tak naturalne, że zmieniamy się na lepsze!” Bakoma rozpoczęła działania reklamowe, adresowane do osób ceniących jakość i naturalność produktów.
O autorze
0 min czytania 2021-02-15

Komunikacja marketingowa ma wspierać sprzedaż linii produktów do kuchni – Bakoma Jogurt Naturalny Gęsty, Śmietana Gęsta i Śmietanka Kremówka. Bakoma chce komunikować w ten sposób główny benefit całej linii produktowej, jakim jest ich zastosowanie i przydatność kulinarna.

Reklamy pojawią się wyłącznie w telewizji, w której wykorzystany zostanie 15-sekundowy spot i billboardy sponsorskie. Kampania reklamowa potrwa do końca marca 2021 roku.

Za strategię i kreację reklam odpowiada agencja reklamowa Upside, za działania mediowe UM, a za projekt nowych opakowań firma brandingowa Moono.


LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj