Firma Sokołów uruchomiła sklep firmowy online, w odpowiedzi na potrzeby swoich klientów. To praktyczne rozwiązanie, które gwarantuje wygodę i bezpieczeństwo, oszczędność czasu, a także dostęp do szerokiego wyboru firmowych wyrobów.
– W naszej strategii rozwoju zawsze uwzględniamy najnowsze trendy konsumenckie. Realizując działania w poszczególnych obszarach – takich jak asortyment, technologia produkcji, dostępność produktów – zawsze staramy się usatysfakcjonować naszych klientów. Wiemy, jak ważne jest dziś dla nich poczucie bezpieczeństwa, co przekłada się bezpośrednio na zmianę zwyczajów zakupowych. Polacy coraz chętniej korzystają z możliwości zakupów on-line, także w przypadku produktów spożywczych. Dzięki uruchomieniu firmowego sklepu online, spełniamy zatem nowe oczekiwania konsumentów – podkreśla Bogusław Miszczuk, prezes Zarządu Sokołów S.A.
Zobacz również
Dokonanie zamówienia jest proste, a zakupione produkty są dostarczane „pod drzwi” nawet w ciągu 35 minut. Dostawy realizuje firma Wolt, a ich zasięg obejmuje obecnie określone rejony Warszawy. Pierwsza dostawa (z podanym na stronie kodem) jest bezpłatna.
– Taka formuła zakupów online jest bardzo wygodna dla konsumenta. Planujemy dalszy rozwój w tym obszarze – tak, by z naszego sklepu firmowego mogło korzystać coraz szersze grono klientów – podkreśla Cezary Jasiński, dyrektor ds. marketingu w Sokołów S.A.
W sklepie online Sokołowa jest dostępny szeroki wybór produktów – wędliny, kabanosy (w tym niezwykle popularne Kabanosy Francuskie), parówki (m.in. Stówki, Sokoliki, Parówki z szynki), kiełbasy, konserwy i Dania Gotowe Premium. W asortymencie są też wyroby z linii Naturrino (o krótkim składzie, bez sztucznych konserwantów) – pasztet oraz biała kiełbasa. Konsumenci znajdą tu również produkty z roślinnej linii Z Gruntu Dobre, takie jak Burger wegański, Vege Snacki, Plastry wegańskie, Pasztety i Pasty warzywne, Wege smalczyki oraz Hummusy.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Warto zaznaczyć, iż Sokołów dysponuje także rozwiniętą siecią sklepów własnych. Obejmuje ona ponad 300 placówek na terenie całego kraju, działających pod szyldami Sokołów oraz Gzella. Systematycznie otwierane są kolejne punkty sprzedaży. W sklepach stacjonarnych wygodnym dla klientów rozwiązaniem jest możliwość zakupów poprzez opcję „call & collect”. Zamówienie można złożyć drogą telefoniczną, zostanie ono skompletowane, a gotowe wystarczy odebrać w sklepie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing