W ramach platformy kreatywnej, z brand hero UPCeuszem w roli głównej, 25 stycznia ruszyła kampania przygotowana przez Agencję K2 (Grupa K2). Tym razem UPCeusz zmienił swój kształt i po raz pierwszy zabrał głos, żeby wypromować usługi komórkowe w UPC.
– Nasza platforma kreatywna ewoluuje i jej bohater również wchodzi na kolejny poziom. Usługi komórkowe w UPC to idealny moment, żeby brand hero mógł sobie swobodnie porozmawiać z bliskimi – mówi Magdalena Banasik, senior copywriter, Agencja K2.
Zobacz również
– Rynek usług komórkowych jest silnie konkurencyjny z dużą ilością marek i operatorów. Głównym celem kampanii było zbudowanie świadomości nowej oferty. Dlatego postawiliśmy na wyróżniający, ale bezpośredni komunikat i metaforę, aby odbiorca nie musiał zgadywać, że UPC oferuje usługi komórkowe – dodaje Adam Samsel, dyrektor strategii, Agencja K2.
Spot wyreżyserował Bartek Ignaciuk, postprodukcję przygotował Human Ark, a za udźwiękowienie odpowiadało studio Głośno. Działania obejmują również kampanię digitalową i komunikację w mediach społecznościowych. Za zakup mediów odpowiada OMD.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]