„To jest social selling” – kolejna książka Łukasza Kosuniaka już w sprzedaży!

O autorze
1 min czytania 2021-02-18

Chcesz skutecznie budować relacje i sprzedawać w sieci? „To jest social selling” to pierwszy tak kompletny przewodnik, który pokaże Ci, jak z głową pozyskiwać i utrzymywać klientów biznesowych za pośrednictwem social mediów. Sięgnij po drugą książkę Łukasza Kosuniaka, autora bestsellera „Abc marketingu B2B” i odkryj, jak w pełni wykorzystać potencjał LinkedIna w marketingu i sprzedaży B2B.

„To jest social selling” to pierwszy kompletny przewodnik po sposobach i narzędziach wykorzystywanych do wdrażania działań social sellingowych w firmach nastawionych na klienta biznesowego. Z tej publikacji dowiesz się m.in.:

  • Czym jest (a czym nie jest) social selling?
  • Jak krok po kroku wdrożyć social selling w firmie B2B?
  • Jak angażować ekspertów i handlowców w działania social sellingowe?
  • Jak przekonać do social sellingu nieprzekonanych?
  • Jak skutecznie pozyskiwać klientów na LinkedInie?
  • Jak budować markę osobistą z wykorzystaniem narzędzi social sellingowych?
  • Jak zmieniać kontakty z social sellingu w leady sprzedażowe?
  • Jak mierzyć efektywność działań social sellingowych?
  • Jak zwiększyć skuteczność social sellingu?

Zastanawiasz się, czy social selling sprawdzi się w Twojej firmie? Dowiesz się, kiedy ta metoda działa. Rozczarowały Cię dotychczasowe efekty? Nauczysz się, jak skutecznie zmieniać kontakty z social sellingu w leady sprzedażowe.

Autor bazuje na rzeczywistych przykładach. Na końcu każdego rozdziału znajdziesz praktyczne pytania i ćwiczenia „od teorii do praktyki”. Pomogą Ci one utrwalić pozyskaną wiedzę i szybko wdrożyć przedstawiane wskazówki.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

„To jest social selling” to pozycja obowiązkowa dla specjalistów oraz menedżerów marketingu i sprzedaży w firmach B2B, którzy chcą zwiększyć skuteczność działań.

Książkę zamówisz na stronie www.tojestsocialselling.pl

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się