Nowa kapsułowa kolekcja Gino Rossi Simple Chic

O autorze
1 min czytania 2021-02-22

Elegancja, szyk, ponadczasowość – nowa, kapsułowa kolekcja Gino Rossi Simple Chic zawiera w sobie wszystkie te elementy. Składa się się z dwóch modeli buta – klasycznych czółenek z noskiem w szpic na niższym i na wyższym obcasie oraz wygodnej, praktycznej torebki średniej wielkości z uchwytem z boku. Wszystkie projekty wykonane są ze skóry naturalnej z połyskiem i (z myślą o różnorodnych potrzebach klientów) dostępne są w różnych odcieniach. Czółenka na niższym obcasie kupimy więc w czerni, beżu, malinowym różu lub szarości, a na wyższym w czerni, malinowym różu i beżu. Z kolei torebka zaprojektowana została w trzech kolorach – szarym, beżowym i czarnym.

Kapsułowa kolekcja Gino Rossi Simple Chic czerpie z wybiegowych trendów, jednocześnie kładąc nacisk na ponadczasowość. Doskonale wpisuje się zarówno w popularny w światowych kolekcjach minimalizm jak i w styl paryski pełen wiązanych przy szyi koszul, marynarek i klasycznych butów na obcasie à la Gino Rossi Simple Chic.

Twarzą kampanii reklamującej najnowszą kapsułową kolekcję Gino Rossi Simple Chic została supermodelka Birgit Kos, wielokrotnie fotografowana na okładkach międzynarodowych edycji magazynów Vogue, Harper’s Bazaar i Elle. Jej wyjątkowa energia sprawiła, że kampania reklamowa nabrała dynamiki i jeszcze bardziej przykuwa uwagę. W czarnych szpilkach z kapsuły, Birgit pojawiła się na okładce styczniowo-lutowego numeru magazynu Vogue.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Ponadczasowe modele z kapsuły Simple Chic Gino Rossi są świetnym dopełnieniem zarówno casualowej, jak i wieczorowej stylizacji. Lakierowane szpilki nigdy nie wychodzą z mody i podobnie jak klasyczny trencz stanowią bazę szafy na lata – powiedziała Karla Gruszecka, szefowa Działu Mody Vogue Polska.

Kapsułowa kolekcja Gino Rossi Simple Chic dostępna jest w sklepach stacjonarnych CCC, na ccc.eu oraz w aplikacji marki.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się