Uwaga konkurs!

Uwaga konkurs!

Uwaga konkurs!

Chcesz wygrać bilet na „IAB HowTo: Nowe horyzonty w influencer marketingu”? Sprawdź agendę, zapisz się do newslettera NM i weź udział w konkursie.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

VMLY&R z tytułem „Advertising Network of the Year 2020”

W miniony czwartek podczas wirtualnej gali redakcja Campaign USA wyróżniła działającą w 85 miastach na świecie agencję VMLY&R tytułem „Advertising Network of the Year 2020”.
O autorze
1 min czytania 2021-02-22

Nagrody przyznawane przez Campaign USA są wyrazem uznania dla kreatywnych, strategicznych i biznesowych dokonań m.in. w agencjach kreatywnych, mediowych, digitalowych oraz public relations. Co roku uhonorowane zostają także osoby zarządzające tymi podmiotami.

Za tym, że tytuł „Advertising Network of the Year 2020” przypadł VMLY&R, stoją twarde dane. Blisko 5% wzrost przychodów rok do roku w Ameryce Północnej czy skala działalności – poziom zatrudnienia w VMLY&R wynosi obecnie 12 tysięcy pracowników w 85 biurach na całym świecie (w 2020 roku do agencji dołączyło bliko 5000 nowych pracowników).

Same liczby nie prezentują jednak pełnego obrazu. W uzasadnieniu przygotowanym przez redakcję Campaign USA, czytamy m.in.: Wiodąca rola VMLY&R w branży komunikacji marketingowej wynika także z najwyższej jakości usług customer experience świadczonych przez agencję. A te nabrały nowego znaczenia w czasie pandemii, kiedy klienci zwrócili się do agencji z prośbą o rozwiązania, które pozwolą im utrzymać zaangażowanie swoich konsumentów.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj