TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Marakuja i Brzoskwinia – nowy wariant w rodzinie piw smakowych Redd’s

Nowy rok, nowy Redd’s! Tradycyjnie jeszcze przed startem sezonu piwnego Kompania Piwowarska proponuje nowość w ramach oferty piw smakowych. Do rodziny Redd’s dołącza kolejny egzotyczny wariant – Marakuja i Brzoskwinia.
O autorze
1 min czytania 2021-02-22

Marakuja i brzoskwinia mają szansę stać się najgorętszą parą nadchodzącego sezonu piwnego. W nowym wariancie Redd’s łagodna, aromatyczna słodycz brzoskwini została podkręcona orzeźwiającą, wręcz wibrującą kwasowością marakui. To kolejne piwo smakowe z rodziny Redd’s – po Mango i Cytryna oraz Papaja i Limonka – które w poszukiwaniu inspiracji odwiedziło odległe kraje.

– Konsekwentnie zmierzamy w stronę bardziej orzeźwiających i egzotycznych smaków, stąd w nowym wariancie Redd’s ponownie sięgamy po owoce tropikalne. Brzoskwinia to dobrze znana owocowa klasyka; natomiast marakuja to dla nas smakowite odkrycie ostatnich lat, prawdziwa eksplozja rześkości. Liczymy na to, że nasza nowość trafi w gust miłośników piwa smakowego, ponieważ jej potencjał orzeźwiania nie ma sobie równych – mówi Ewelina Zacharczuk, która w Kompanii Piwowarskiej odpowiada za markę Redd’s.

Redd’s Marakuja i Brzoskwinia pojawi się na sklepowych półkach pod koniec lutego. Podobnie jak pozostałe warianty będzie sprzedawany w butelkach bezzwrotnych 400 ml i puszkach 500 ml. Rodzina piw smakowych KP będzie liczyć pięć wariantów – oprócz najnowszego znajdują się w niej Papaja i Limonka, Mango i Cytryna, Jabłko i Trawa cytrynowa oraz Żurawina. Nowy Redd’s za sprawą swojej apetycznej barwy i delikatnego musowania znakomicie prezentuje się w eleganckim, dedykowanym kieliszku.

– Luz i finezja, lekkość i rześkość, doskonały smak i atrakcyjny sposób podania – dzięki tym walorom Redd’s Marakuja i Brzoskwinia potrafi stworzyć fantastyczny klimat podczas każdego, nawet nieformalnego spotkania – podkreśla Ewelina Zacharczuk.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Nowy wariant piwa smakowego otrzyma wsparcie marketingowe w postaci niestandardowych materiałów POS w kanale detalicznym i gastronomicznym oraz komunikacji w kanałach social media.

Słuchaj podcastu NowyMarketing