TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Morele po 20 latach zmienia logo i startuje z nową platformą komunikacji

Morele po 20 latach zmienia logo i uruchamia platformę komunikacji pod nowym claimem marki: Zakupy online to pestka. Nowa identyfikacja wizualna oraz platforma komunikacji podkreślająca wygodę zakupów w serwisie e-commerce została wypracowana wraz z agencją 180heartbeats + JUNG v MATT.
O autorze
1 min czytania 2021-02-22

Decyzja o odświeżeniu wizerunku i sposobu komunikacji jest wynikiem sukcesywnie realizowanej przez Morele misji, jaką jest tworzenie i rozwijanie platformy, na której zakupy odbywają się w wygodny i prosty sposób. Celem podjętych działań jest także zwiększenie rozpoznawalności marki wśród osób zainteresowanych zakupem elektroniki w internecie oraz zbudowanie wizerunku, wyraźnie wyróżniającego Morele na tle konkurencji.

– W swojej misji na pierwszym miejscu stawiamy klienta i jego dylematy. Te związane z czasem, a w zasadzie jego brakiem, problemami poszukiwań najlepszych produktów czy najkorzystniejszych cen. W naszym sklepie dajemy wygodę upraszczając zakupy online. Klienci nie muszą tracić czasu, żeby mieć pewność, że dokonali najlepszego wyboru – mówi Radosław Zarzeczny, head of brand & communications w Morele, odpowiedzialny za koordynację prac z agencją.

Nowa identyfikacja wizualna,platforma komunikacji oraz towarzyszący jej claim został wypracowany wspólnie z agencją 180heartbeats + JUNG v MATT. Współpraca między agencją a Morele, została nawiązana w drodze przetargu, w którym celem pracy agencji było opracowanie “feel&look” marki w najważniejszych punktach styku z konsumentem.

– Morele to jedna z najbardziej popularnych marek na rynku e-commerce, firma z dużymi, uzasadnionymi ambicjami i potencjałem kreatywnym. Cieszymy się, że stale rozwijamy nasze kompetencje na płaszczyźnie brand design oraz tworzenia strategii komunikacji marek – mówi Radosław Smorga, business director w 180heartbeats.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj