SnowFest Festival Powered by Tauron na stałe wpisał się już w kalendarz najciekawszych festiwali w naszym kraju. Co roku, do Szczyrku, przyciąga tysiące entuzjastów doskonałej muzyki oraz narciarsko-snowboardowych zawodów freestyle’owych z całej Polski. Na scenach SnowFest Festival występują gwiazdy polskiej i światowej sceny muzycznej drum’n’bassu, electro, house’u i rap’u oraz najlepsi riderzy z kraju i z zagranicy.
Z powodu pandemii największe święto muzyki i sportów zimowych odbędzie w formie on-line. Program festiwalu został jednak tak zaplanowany, aby zarówno wierni fani imprezy jak i osoby, które dopiero dołączą do zimowego szaleństwa znalazły coś dla siebie. Tegoroczny SnowFest Festival jest zupełnie bezpłatny i będzie emitowany w formie streamingu w mediach społecznościowych. Producentem i dyrektorem festiwalu jest Igor Fleiszer. Całość poprowadzi Piotr Kędzierski.
Zobacz również
Pierwszy dzień tegorocznej odsłony to SnowFest Flashback – powrót do najwspanialszych momentów corocznych spotkań. Zostaną zaprezentowane unikalne występy z obszernych archiwów festiwalu, m.in. Grubsona, oraz Goorala – jednego z najciekawszych polskich twórców elektroniki, fantastycznie łączącego muzykę klubową z góralszczyzną. Poza tym, 5 marca na ekranach będzie można podziwiać również spektakularne triki najlepszych sportowców freestylu z zawodów SnowFest Games oraz posłuchać wywiadów z artystami, sportowcami.
Drugiego dnia, na wirtualnej scenie zagrają przyjaciele oraz osoby, związane z festiwalem od samego początku. W ramach SnowFest Sessions będzie można zobaczyć występy specjalne: bezkompromisowy w swojej muzycznej selekcji duet Last Robots, ikonę polskiej sceny klubowej Novike & Mr. Lex, DJ NOZ’a, iRobot’a, drum’n’bassowego pioniera Rosa a także Ginee-ego. Występy zarejestrowane będą w wyjątkowych lokalizacjach górskiego Szczyrku.
Sponsorem Głównym festiwalu jest Tauron Polska Energia SA., a Partnerem Głównym – Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego. Ponadto, organizację tegorocznej edycji on-line SnowFest Festival wspierają Miasto Szczyrk oraz ośrodki narciarskie: Szczyrk Mountain Resort i Centralny Ośrodek Sportowy w Szczyrku – operator stoku na Skrzycznem.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Rozpoczęta właśnie ogólnopolska kampania promocyjna SnowFest Festival obejmuje emisje spotu na kanałach partnerów mediowych – MTV, Comedy Central, Extreme Sports Channel, a także współpracę redakcyjną i reklamową na antenie PR 3 i PR 4 Polskiego Radia. W przestrzeni miejskiej zostały wykorzystane nośniki firmy Ströer, w tym prawie 2 000 ekranów LCD umieszczonych w wagonach pociągów warszawskiego metra, które informują o szczegółach wydarzenia w ramach cyklu „Następna Stacja: Kultura”. Dodatkowym wsparciem promocyjnym są nośniki reklamowe sieci salonów Empik i Going – oficjalnego operatora biletowego festiwalu. W mediach społecznościowych zaplanowano targetowaną kampanię promocyjną oraz posty sponsorowane.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Więcej informacji znajduje się na stronie.