Piotr Sierpiński jako ambasador występuje w spotach reklamowych, emitowanych m.in. na YouTubie, a także prowadzi Akademię Wizaż, czyli serię filmów edukacyjnych dostępnych na portalu wizaz.pl. Do 7 marca trwa konkurs konsumencki, w ramach którego do wygrania jest metamorfoza fryzury, którą wykona sam ambasador marki. Zwycięzcy zostaną wybrani do 29 marca, a efekty będą zaprezentowane w magazynie VIVA!.
– Z ogromną radością przyjąłem zaproszenie do współpracy z marką Syoss. Te kosmetyki do włosów to bardzo dobry wybór dla kobiet, które samodzielnie w profesjonalny sposób chcą zadbać o swoje włosy. Produkty Syoss są tworzone przez fachowców przy wykorzystaniu nowych technologii i zawierają innowacyjne składniki, dzięki czemuumożliwiają uzyskanie salonowych efektów w domu – mówi Piotr Sierpiński, fryzjer i stylista gwiazd.
Zobacz również
– Piotr, jako ekspert z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie włosów, był naturalnym wyborem, gdyż marka Syoss oferuje produkty pomagające uzyskać profesjonalne efekty w domowym zaciszu – mówi Magdalena Kochanowska-Glen, senior brand manager Hair Care & Styling w firmie Henkel Polska.
Współpraca została zawarta na rok, a o innych podejmowanych działaniach marka będzie informować na bieżąco.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]