Rebranding nie zakłada żadnych zmian we własności ani strukturze prawnej firmy. Ma on na celu głównie ujednolicenie i zacieśnienie współpracy w ramach stale powiększającej się grupy pracowników na świecie. Niezmienne pozostają również wartości firmy. Modyfikację czeka natomiast profil działalności, zakładający wejście na nowe rynki oraz segmenty.
Zobacz również
W najbliższej przyszłości Nexer planuje rozszerzyć usługi badawczo-rozwojowe na takie dziedziny, jak motoryzacja, cyfryzacja przemysłowa i będziemy nadal wzmacniać obecną ofertę, wprowadzając technologie chmurowe, mobilne i wbudowane, które są w czołówce usług firmy.
Nowa nazwa i rebranding to nie jedyna zmiana jaka czeka firmę w 2021 roku. W drugim kwartale pojawi się w Polsce nowy członek rodziny – spółka Nexer Insight, która wspierać będzie klientów firmy w dostarczaniu rozwiązań biznesowych w takich obszarach, jak Azure IoT (Internet of Things), sztucznej inteligencji (AI), inżynierii i analizie danych (Data Science, Data engineering), rozszerzonej i wirtualnej rzeczywistości (AR/VR) jak i technologii modelowania Azure Digital Twins. Sztuczna inteligencja w połączeniu z integrowanymi systemami IoT i modelowaniem daje możliwości rozwiązywania problemów, które do niedawna mogły wydawać się niemożliwe do rozwikłania. Przykładem mogą być inteligentne systemy wykrywające i zapobiegające powstawaniu sytuacji zagrażających życiu na dużych budowach czy projekty transformacji opieki medycznej w kierunku bardziej zdalnym i bezobsługowym, gdzie pojawiło się ogromne zapotrzebowanie w ostatnich miesiącach. To przykłady dwóch – z wielu projektów, które będą realizowane w ramach nowej spółki.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]