Lubiana przez konsumentów loteria promocyjna Tatry, to okazja do wygrania atrakcyjnych i co najważniejsze dopasowanych do potrzeb konsumentów nagród. Nie inaczej jest tym roku – do wygrania oprócz piwa Tatra JP są nowoczesne telewizory marki LG z technologią 4K UHD, wielkości 55 cali i aplikacjami smart TV. Tegorocznej loterii towarzyszy dedykowana kampania telewizyjna utrzymana w odświeżonej konwencji – w Tatrach miliony nagród do wygrania.
– Z przeprowadzonych badań wiemy, że loteria Tatry ma jeden z najwyższych na rynku poziomów zainteresowania ze strony konsumentów, dlatego staraliśmy się, aby oferowane w tym roku nagrody były dla konsumenta jeszcze bardziej atrakcyjnie niż dotychczas. – mówi Julia Czyżykowska, kierownik marki Tatra.
Zobacz również
Oprócz kampanii telewizyjnej (emitowanej w kanałach ogólnopolskich i tematycznych) promocję wspierają działania w Internecie oraz w punktach sprzedaży. Loteria rozpoczęła się 1 lutego i potrwa do 31 sierpnia br.
Za kreację oraz komunikację ATL odpowiada Heart&Brain, spot wyprodukował Opus Film. Działania digital i media społecznościowe marki prowadzi agencja Golden Submarine. Projekty opakowań przygotowała Agencja Global Shopper Marketing, która jest odpowiedzialna również za działania BTL. Kampanie dla marki planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Organizatorem loterii jest agencja G3.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]