W ramach współpracy osoby zatrudnione w Amnesty International Polska wezmą udział w sześcioetapowym programie szkoleniowym z efektywnego wykorzystania portalu LinkedIn, tworzenia treści oraz budowania marki osobistej. Uaktywnione zostaną profile działaczy Amnesty International Polska oraz pracowników organizacji. Opracowany zostanie również plan komunikacji i dotarcia do mediów i darczyńców poprzez platformę LinkedIn.
Grzegorz Miecznikowski jest jednym z czołowych ekspertów LinkedIn w Polsce. W 2020 roku został uznany przez widoczni.pl za jedną z 65 osobowości polskiego marketingu. Własną agencję założył w 2014 roku i była wtedy to pierwsza na polskim rynku agencja social sellingową. Dzisiaj w ofercie agencji znajdują nie tylko wdrożenia programów Employee Advocacy czy social selling, ale także konsultacje, business development, szkolenia, audyt strategii marketingowej i sprzedażowej oraz jej optymalizacja. Działania grzegorzmiecznikowski.pl to także marketing LGBT+ czy marketing to foreigners.
Zobacz również
Głównymi celami programu są zwiększenie świadomości dotyczącej praw człowieka, zbudowanie marek osobistych działaczy oraz pozyskanie nowych darczyńców dla Amnesty International Polska wśród firm i osób prywatnych. Już teraz można obserwować działania Amnesty International Polska na stronie.
Po zakończeniu współpracy opracowany zostanie również wspólnie kodeks dobrych praktyk dla innych NGO, który z powodzeniem będą mogły wykorzystać, aby wdrażać własne programy ambasadorskie i działać efektywnie na LinkedIn.
Amnesty International jest pierwszą organizacją pozarządową w Polsce, która wdraża program Employee Advocacy.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing