Polacy, Przyjaciele, Sportowcy. Kondycja polskiego społeczeństwa od zawsze była naszym priorytetem – tak zaczyna się orędzie Decathlon. W stylizowanym na wypowiedź ministra wideo marka udowadnia, że od lat wspiera Polaków w walce o zdrowie i lepszą kondycję fizyczną. Wszystko to dzięki udostępnianiu produktów do trenowania ponad 80 dyscyplin, tworzeniu sportowej infrastruktury, prowadzeniu treningów online i wspieraniu sportu osób z niepełnosprawnościami.
– Misją Decathlon jest umożliwianie uprawiania sportu jak największej liczbie osób, dlatego mówimy, że sport to nasza polityka. Idea Ministerstwa Sportu powstała po to, aby dalej zachęcać Polaków do większej aktywności fizycznej, w czym nieustannie chcemy ich wspierać. W Decathlonie sami jesteśmy pasjonatami sportu i wierzymy, że zmienia on nasze życie na lepsze – wyjaśnia Wojciech Kozłowski, dyrektor marketingu Decathlon.
Zobacz również
Marka Decathlon świętuje w tym roku dwudziestolecie swojej obecności na polskim rynku. To obecnie 60 sklepów, w których pracuje ponad 3500 ministrów sportu, czyli po prostu Decathlończyków. To także dwa magazyny w Polsce i budowana właśnie fabryka rowerów. Misją marki jest umożliwianie uprawiania sportu jak największej liczbie osób, dlatego wszystkie produkty dostępne są w najniższych możliwych cenach, niezależnie od tego, czy dedykowane są amatorom czy profesjonalistom. W odpowiedzi na likwidację Ministerstwa Sportu, opublikowane zostało wideo-orędzie, a także zmienione zostały grafiki w mediach społecznościowych.