„Rozmowy Facebooka” – pierwszy polski podcast platformy społecznościowej startuje dziś ze swoją kolejną odsłoną. W drugim sezonie zaproszeni goście będą rozmawiać o przyszłości technologii i jej wpływie na komunikację, a także o tym, które widoczne już dziś trendy mogą być zapowiedzią zmian czekających społeczeństwo oraz biznes. Premiera pierwszego odcinka nowego sezonu już 2 marca.
W pierwszym sezonie „Rozmów Facebooka” prowadzący oraz zaproszeni goście dyskutowali o tematach blisko związanych z rozwojem biznesu oraz markach, które łamią utarte schematy. Wiele uwagi poświęcili rozwojowi e-commerce i transformacji cyfrowej, aby dostarczyć inspiracji polskim firmom przenoszącym swój biznes do internetu.
Zobacz również
– Pierwszy sezon „Rozmów Facebooka” przypadł na początek tego niezwykłego i trudnego czasu pandemii. Wiedzieliśmy, że wiele osób szuka inspiracji do działania i dlatego postanowiliśmy podzielić się rozmowami z ciekawymi ekspertami. W kolejnym sezonie chcemy wybiec nieco bardziej do przodu i wspólnie z naszymi gośćmi stworzyć katalog trendów i zjawisk, które powinniśmy śledzić z uwagą – mówi Agnieszka Kosik, head of Poland w Facebooku.
W drugim sezonie podcastu Rozmowy Facebooka prowadzący: Karol Stryja, jeden z czołowych promotorów podcastów i rewolucji głosowej w Polsce oraz Edyta Kowal, ekspertka w zakresie marketingu i doradztwa strategicznego dla firm porozmawiają z gośćmi o trendach, które ukształtują najbliższe lata. Spróbują oni wspólnie zidentyfikować te mniej oczywiste, lecz mogące mieć odzwierciedlenie w bliższej i dalszej przyszłości, ale też przyjrzeć się krytycznie zmianom dziejącym się dzisiaj i wskazać te, których czas przemija.
– W lipcu 1969 człowiek stawał po raz pierwszy na księżycu, a krok ten obserwowała cała ludzkość. Wielu ówczesnych zapewne stawiało na to, że to właśnie podróże kosmiczne zdeterminują ich życie w kolejnych dekadach. Kilka miesięcy później na Uniwersytecie Kalifornijskim powstały pierwsze węzły ARPANET, czyli sieci będącej protoplastą dzisiejszego internetu, który zmienił w zasadzie wszystko. Naszą ambicją jest poszukiwanie z naszymi gośćmi właśnie takich małych wydarzeń, rodzących się w cieniu tych wielkich i najbardziej medialnych – mówi Karol Stryja, prowadzący podcast „Rozmowy Facebooka”.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
W pierwszym odcinku drugiego sezonu gośćmi podcastu są Karolina Szabłowska, odpowiedzialna za komunikację marketingową w IKEA oraz Jakobe Mansztajn z Make Life Harder. Goście rozmawiali o tym jak zmienia się komunikacja w internecie i czy nowym językiem rozmów mogą być memy. „Rozmowy Facebooka” są dostępne na wszystkich głównych platformach z podcastami, w tym Spotify, Apple Podcasts, Google Podcasts i innych.
Słuchaj podcastu NowyMarketing