Działania reklamowe wpierające produkt „Super Prosta Pożyczka 3000 – 3300”, oparte są na popularnym przeboju z 2000 roku i opowiadają o satysfakcji ze zrealizowanych planów, która jest kluczowym elementem formatu komunikacji.
– W nowych spotach Provident nie skupia się na przedmiotach, które możemy kupić za dodatkową gotówkę, lecz na planach, które są znacznie głębszą motywacją niż sama chęć posiadania. Bohaterowie kampanii realizują swoje plany na szczęście oraz starają się uszczęśliwić swoich najbliższych. Kupując przedmioty, kupują tak naprawdę satysfakcję i radość z realizacji swoich planów – podkreśla Andrzej Zackiewicz, dyrektor departamentu e-commerce i komunikacji marketingowej Provident Polska.
Zobacz również
Kampania wystartowała 3 marca i jest emitowana w kanałach telewizyjnych. MullenLowe Warsaw jest odpowiedzialna za przygotowanie strategii oraz kreacji kampanii. Agencja przygotowała trzy spoty (30- i 2×15- sekundowy), opowiadające zabawną historię o codziennych planach, które możemy zrealizować w domach podczas pandemii, takich jak np. kurs nauki online.
Kreacją, strategią i przygotowaniem kampanii zajęła się agencja Mullenlowe Warsaw, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]