O marketingu sportowym i kobietach w branży rozrywkowej. Shark Agency rusza z serią podcastów

8 marca, w dzień kobiet, rozmową z Ewą Ulicz, marketing managerem w IGT, Shark Agency zainauguruje cykl podcastów poświęcony kobietom, które pracują w branży rozrywkowej. Tytuł podcastu to Dama Karo.
O autorze
1 min czytania 2021-03-05

Dama Karo opowiada o roli kobiet w świecie zdominowanym przez mężczyzn. Dowiemy się jaką drogę musiały przebyć i z jakimi trudnościami mierzyły się zanim ich głos stał się słyszalny. Formaty powstają pod egidą portalu Interplay – największego polskiego serwisu poświęconego branży rozrywkowej. Gospodarzem jest Maciej Akimow – redaktor naczelny serwisu.

– Zauważyliśmy na rynku jeden krzywdzący stereotyp, który podkreślał, że branża rozrywkowa to domena mężczyzn. Chcemy zaprzeczyć tej teorii i pokazać oraz docenić również pracę kobiet, które w wielu projektach zajmują kluczowe stanowiska. Pierwszym krokiem, który wykonaliśmy niedawno, było wyłonienie Najbardziej Zaangażowanej Kobiety Roku w ramach nagród Polish Gaming Aces. Teraz startujemy z podcastem Dama Karo, do którego będziemy zapraszać kobiety, by podzieliły się swoją historią – komentuje autor podcastu.

Tydzień później wystartuje podcast Sport, ludzie, pieniądze, który poruszał będzie tematy na styku sportu, marketingu i biznesu. Podcast będzie powstawał pod brandem portalu Sport Marketing, najbardziej opiniotwórczego serwisu opisującego branżę marketingu sportowego.

Podcast Dama Karo ukazywał się będzie co trzy tygodnie, a Sport, ludzie, pieniądze co dwa tygodnie. Będzie można ich słuchać na najpopularniejszych serwisach streamingowych – m.in. Spotify i SoundCloud. Wydawcą obu podcastów jest Shark Agency.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Shark Agency to agencja marketingu sportowego powstała w 2018 roku. Jest wydawcą serwisów piłkarskich i biznesowych. Współpracuje z takimi markami jak Totalizator Sportowy, KFC, Cenega, Wargaming, a także największymi polskimi legalnymi bukmacherami.

Słuchaj podcastu NowyMarketing