– Starość to rzadka jakość w świecie reklamy. W dodatku prawdziwa starość, nie przebrana, nie ucharakteryzowana, ale realna, zwyczajna. Te zdjęcia nas poruszyły. Pomyśleliśmy, że taka starość to przywilej, i że chcielibyśmy pokazać fotografie Babć, Kobiet. Zdjęcia z cyklu „Babcia Pawela” miały zostać wyemitowane 21 stycznia, z okazji Dnia Babci, ale zbieg okoliczności sprawił, że pokazujemy je teraz i uważam, że 8 marca data o wiele lepsza – mówi Agnieszka Maszewska z Jet Line.
Zobacz również
– Projekt „Babcia Pawela” jest moim powrotem do siebie. Fotografuję Babcie (nie wszystkie formalnie są Babciami), kobiety, w których w ułamkach sekundy odnajduję moją Babcię Pawelę. Jedna jest nią w spojrzeniu, druga w sposobie milczenia, inna w cieście drożdżowym przygotowanym na mój przyjazd. Tych Babć za jakiś czas nie będzie. Nie będzie starych, zimowych palt. Nie będzie zup owocowych z domowym makaronem. Nie będzie wrażliwości na świat, która pamięta wojnę i chodzi po pokrzywach dla zdrowia. Nie będzie unikatowego połączenia, które chroni przed zniknięciem, przed całkowitym wymazaniem dzieciństwa. Dlatego teraz portretuję Babcie. By je zachować, zapamiętać. Za wszystko, co dostałam mogę zrobić tyle: zapisać je w pamięci internetu – pisze o wyjątkowym i emocjonalnym projekcie Monika Pazik.
Projekt „Babcia Pawela” Moniki Pazik od 8 do 31 marca na cyfrowych ekranach MORE w miastach GOP, Krakowie, Poznaniu, Trójmieście, Warszawie i Wrocławiu.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing