Nowa reklama osadzona w platformie „Lechendy mogą wszystko” jest emitowana w TV od 8 marca. Nie mogło w niej zabraknąć postaci barda, który od zeszłego roku pojawia się we wszystkich spotach marki Lech. Charakterystyczne Le Le Le Le znów będzie na ustach wszystkich, a zwłaszcza u osób, które prowadzą aktywny tryb życia i jednocześnie nie chcą rezygnować z tego co dla nich ważne – smaku ulubionego piwa. Do nich właśnie kierowana jest nowa odsłona reklamy. Podobnie jak w przypadku poprzednich kreacji, w najnowszym spocie bard z przymrużeniem oka wskazuje, że aktywności fizyczne i piwo nie wykluczają się. Trening piłki nożnej, wyprawa rowerowa, konna przejażdżka czy gaming nie oznaczają konieczności rezygnowania ze smaku ulubionego piwa! Wystarczy wybrać bezalkoholowego Lecha Free.
Spot znajduje się tutaj.
Zobacz również
Za koncepcję nowego spotu odpowiada agencja Bardzo, zaś za produkcję spotu dom produkcyjny OTO Film. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith. Działania digital prowadzi agencja Cut the Mustard, a agencja Tailor Made PR odpowiedzialna jest za współpracę z influencerami i komunikację PR.